fredag 7 oktober 2011

Letitia drömmer om godsaker

Letitia har varit länge på Katthemmet....

...och även om maten är helt ok blir ju katterna inte direkt bortskämda.


Tänk ändå om man kunde få lite extra god middag nu när det är helg och allt...











Kanske lite tonfisk...


Eller räkor!













Eller kanske tonfisk med räkor i gelé!!
Ja!! Det vore ju supergott! 
När jag får ett eget hem hoppas jag att min husse eller matte skämmer bort mig ibland.
Men tills dess kan jag nog bara drömma...

Vill du träffa Letitia och de andra katterna på Katthemmet?
Vi har öppet mån, ons, fre och sön kl 18.00 - 20.00. Välkommen!

(OBS! Det är inte tillåtet att ge katterna på Katthemmet godis då dom kan bli dåliga i magen)

3 kommentarer:

  1. Lilla gumman då <3

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen! Ser att du är bokad, berätta för dina blivande tvåbeningar vad du önskar så kommer du säkert att få det! Vad kul!

    SvaraRadera