onsdag 12 oktober 2011

Gos-chock, känsliga läsare varnas :-)

Pyttekatterna har nu fyllt fem... ja veckor alltså.

 ...och det börjar bli trångt vid matdags (fast en dunboll redan hade ätit färdigt).


Ungarna är inte döpta ännu, men alla kommer att få namn som börjar på Sha... precis som söta mamma Shangri La. 

Idag ska vi träffa en av ungarna som har något att visa.













Tada!!!!!














Men finns det någon som kan motstå en sån liten gosmage?












Tack för applåderna!
Jag tror att ni kommer att få träffa fler av mina syskon i bloggen så småningom.


Visste du att det har startats ett nytt Riksförbund för Kattskydd?

Kattungarna blir bokningsbara tidigast vid 12 veckors ålder då dom kommer upp på vår hemsida. 

2 kommentarer:

  1. Gud så söta dom är, mamma också. Hon är vacker. Hos oss suger det av kattbäbisabstinens. Vi är ju "gamla damer" båda två.

    =^.^=

    Nosbuffar

    SvaraRadera
  2. Gud vilken söt katt, jag förlorade min katt för en månad sedan igår.. Jag och min far söker en ny och vill gärna hjälpa katthem. Men vi känner att vi inte är riktigt redo ännu

    SvaraRadera