onsdag 26 oktober 2011

Frederics funderingar

Hej, mig känner ni väl igen vid det här laget....

... ja just det, det är ju jag som är Frederic.


Jag fick jag ett hem en gång.....men  det bodde en katt där som inte gillade mig så jag fick komma tillbaka till Katthemmet. Suck!

Men inte nog med det. Det är något skumt för sen dess det varit en förfärlig flyttcirkus här i min bur.

Ursäkta om jag tappar räkningen, men jag har bott med Vigge, Vanna, Molly May, Indigo, Ingelina, Vasili och jag kan säkert ha glömt någon.
Och nu har det flyttat in en kille som heter Help som ligger här inne och inte vill vara med på bild. Inget fel på honom...

....men ska vi slå vad om att han försvinner igen... och jag blir kvar?


Nu har jag en fråga, är det något fel på mig? Varför blir alltid jag kvar?












 Om jag får önska mig något mest i hela världen så är det att det är min tur nu.
Är det för mycket att hoppas på?

Just nu efterlyser vi eldsjälar som vill hjälpa oss på olika sätt.

1 kommentar:

  1. Linda (volontär)26 oktober, 2011 22:12

    Åh, blir alldeles tårögd. Det är INGET fel på dig Frederic <3 Jag hoppas att det är din tur nu!

    SvaraRadera