tisdag 10 augusti 2010

Vem åt rostbiffmackan?


Som alla vet är katter konstant hungriga och därför är det nog ingen bra idé att överge sin rostbiffmacka i köket.


Vaddå? Det är väl en jättebra idé tycker Mamsan. Men var det hon som åt mackan?

Fråga inte mig säger Sir Fräs. Jag var ju under bordet, jag har verkligen ingen aning vem som åt mackan!

Hoppsan, ännu en misstänkt! Valentina, var det du som åt mackan?


Blanda inte in mig säger lilla Orinoco nervöst. Jag vet absolut ingenting.....

Lugn i stormen säger Elvan som har koll på allt som händer i köket. Jag såg vem som åt mackan och hon hade varken morrhår eller svans!
             Ok då Elvan, säger du det så tror vi dig!

Vill du stödja Katthemmets verksamhet? Vårt Plusgironummer är 900179-3.
Och alla katterna söker ett alldeles eget hem!