onsdag 4 augusti 2010

Hoffan är sällskapssjuk

     
Hoffan och Columbus har vilat en stund men nu är Hoffan redo för äventyr!
                                           
Kom igen Columbus!
Nej jag tror jag stannar här och spanar lite efter Indien.


Tråkmåns! Då knallar jag väl över till brorsan Svartenbrant och ser om jag kan locka med mig honom istället.

Hoppsan! Han var visst närmast lite insydd.


Jag provar väl med mamma då, hon måste väl ändå vilja umgås en stund?

Men Ensamma Mamman vill just nu göra skäl för sitt namn och är måttligt road.
Stackars Hoffan!


Med en så tråkig familj ser Hoffan bara en utväg.

Då klättrar jag väl upp här...

...och hoppas att någon  kommer och räddar mig!























Ha! Rätt åt dig Columbus, jag tror jag kan se ända till Indien!

Vill du stödja Katthemmets verksamhet? Vårt Plusgironummer är 900179-3.
Och alla katterna söker ett alldeles eget hem!
 www.katthemmet.nu