söndag 15 augusti 2010

Syskonkärlek

Hej, jag heter Namino och jag tänkte berätta lite om mina två syrror.






















 Min ena syrra heter Namera. Kolla vilken liten fegis hon är,
hon vågar knappt titta fram.

Min andra syrra heter Nazera och hon har jättekorta ben, hihihi...

Det har jag inte alls det, du är bara en retsticka!

Och jag vågar visst titta fram säger Namera.













Är du en sån tuffing själv då Namino undrar Nazera? Jag tyckte jag såg att du.....










           .....sög på tummen!                                                            

   Hoppsan Namino, du får nog skylla dig själv... att reta sina syrror har aldrig varit en bra idé.
Nej, jag märkte visst det.

Vill du stödja Katthemmets verksamhet? Vårt Plusgironummer är 900179-3.
Och alla katterna söker ett alldeles eget hem!