torsdag 2 januari 2014

Sofie ler!


Hej Sofie...


... du ser så arg ut på bilden på hemsidan, vi måste ta en ny.
 Kom ner från hyllan är du snäll. 





Jaha, och ner på vad då om jag får fråga?
På den där minimöbeln?








Ja visst klösmöbeln blir bra.

Och nu då?
Ja men sätt dig lite fint där bara så tar jag en bild.
Ska jag sitta på den här lilla struntmöbeln?
 
 
 Bra så här då alltså tycker du?
Men...
 
Eller så här? Nöjd nu?
 
Nej men...jag vet inte.. Alltså...Sofie du kan väl bara..
 
Jag kan väl bara vaddå?
 
Le Sofie, bara le är du snäll.
 
 
Jag ler....ser du inte det!!
Ok....
 
Välkommen att träffa Sofie och alla våra andra katter på våra öppettider:
Måndag, onsdag, fredag och söndag kl 18.00 - 20.00.
 
Vill du bidra till vår insamling för att katterna ska få balkonger på vårt nya katthem?
Sicka ett sms med texten katthem balkong till 72970 så skänker du 100:-.
Katterna tackar!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar