fredag 17 februari 2012

No trouble for Mr Trouble

Lille Mr Trouble kom till Katthemmet med en allvarlig ögoninfektion och ena ögat gick inte att rädda. Alla tvåbeningar tycker förstås att det är väldigt sorgligt...

...men att det skulle vara ett problem har däremot gått Mr Trouble själv helt förbi.
Vaddå ett öga? Det räcker väl, jag ser dig alldeles utmärkt!

För övrigt har jag bara en svans också, det verkar minsann ingen
bråka om!












Nej det kan du ju ha rätt i. Söt vit svanstipp har du också.
Men du... jag kan inte låta bli att undra lite, hur har du fått ditt namn?







Hahahah........












Det har jag verkligen ingen aning om, jag som är så snäll och väluppfostrad! ;-)
Hmmm... misstänkte väl det...

Föreningen Stockholms Katthems valberedning vill komma i kontakt med dig som är intresserad av att bidra till föreningen genom att engagera sig i styrelsen. Maila till valberedning@katthemmet.nu  för mer information.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar