fredag 3 februari 2012

Milan tipsar om söndagsfika

Hej, jag är en liten kille som heter Milan.

Jag och min mamma och syster flyttade nyligen till Katthemmet, men det var vi inte ensamma om! Det har bara vält in nya katter här. Katterna som har bott här länge hojtar att jag ska passa på att påminna om att det är Café Katt på söndag så det är väl bäst att jag gör det! Kommer du då får du ju träffa mig och alla andra nya katter så passa på!

Trotsa kylan och kom och fika med oss på söndag mellan kl 14.00 och 17.00!

2 kommentarer:

  1. Jag ser inga 56 nya katter på hemsidan...?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla katterna från vanvårdshemmet är inte färdiga för att kunna få flytta ännu. Det är bara de flyttfärdiga katterna som man kan boka som presenteras på hemsidan. Det är därför du inte kan se alla 56 ännu.

      Radera