tisdag 12 oktober 2010

Umami och Kinome gör en märklig upptäckt

Umami och Kinome som vi har kunnat följa på deras och syskonens egen sida här i bloggen fick ett hem för några veckor sedan. Till det nya hemmets outsägliga sorg visade det sig att husse var allergisk, och katterna fick flytta tillbaka till sitt akuthem. Där upptäckte dom en .... ja vad då?

                               Vad är det där?



Ja det undrar jag med?














Är den farlig?















                     Den rör på sig! Hela tiden.....

Vad har man den till? Kan man leka med den?



Hmm.... den här konstiga lilla saken luktar ju... katt?












Är det mig ni för sånt liv om? Jag är ju Marula Poppins! Inte bryr jag mig om att det flyttar in ett par "tonåringar" som tycker att det här är deras hem. Nu bor jag här och ingen sätter mig på plats! Minsann!

Kan du tänka dig att hjälpa katthemmet genom att ställa upp som akuthem?
Läs mer under "Hjälp Oss" på vår hemsida: http://www.katthemmet.nu/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar