söndag 31 oktober 2010

Ozzy rycker in

Hallå Ozzy, vakna....




Vaddå jag? Jag är trött....













Kom igen Ozzy, du kan väl hjälpa till, vi har massor att göra ikväll?
Men du väckte mig, gäsp vad sömning jag är!












Ja kan du ta över lite här i köket? Ta emot besökare, boka katter och sånt?
Vaddå? Ska jag? Jag är ju katt! Det kan bli kattastrof vettja!



















Nejdå, du klarar det säkert bra, du är ju en stor och duktig kille!
Ja du alltså, jag vet inte om det här är en bra idé men jag försöker väl då...








Herregud, jag vet ju knappt hur en dator funkar ens. Det här blir inte lätt.

Pust, vad jobbigt människorna verkar ha det, jag är ju helt slut...













Det där med skriva dagbok och rapportera får jag nog ta när jag har vilat en stund.....

Vill hjälpa katthemmet genom att arbeta som volontär?
Läs om hur det går till under "Hjälp Oss" på vår hemsida:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar