söndag 9 december 2012

Boost vädjar om hjälp före jul

Hej allihop, Boost var namnet....


... ja ni kanske känner igen mig, jag har bott här ett tag nu.


















Och det är just det jag vill ta upp med er, jag vill nämligen så hemskt gärna härifrån.
 Nu!


Dom här katthemsmänniskorna lyssnar inte när jag försöker få dom att fatta det..


.. inte ens när jag hugger dom lite i benen så att dom ska lyssna.

Och dom är oförskämda om jag får säga vad jag tycker!


Kolla bara här vad dom utsätter oskyldiga katter för!


















Vimsar något om julbilder och sätter på mig en löjlig krage, jag är kränkt! 

Så nu hoppas jag att det finns en snäll husse eller matte där ute som vill vill ha en gosig men energisk kille med mycket spring i benen, och det snabbt!
 Jag tror inte att jag pallar att stanna här över julen.
Hjälp!!! 

Boost är en superfin killle men han tycker inte om andra katter och passar inte i en barnfamilj. Kom och hälsa på Boost! Vi har alltid öppet måndag, onsdag, fredag och söndag kl 18-20, alltså även under jul och nyårshelgerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar