söndag 12 augusti 2012

Cabrini snor Caloris snöre

Calori och Cabrini är två av Katthemmets lite blygare gäster, dom är födda utomhus på Ingarö. Men att man är blyg för människor betyder inte att man inte är lekfull, och lek kan vara ett jättebra sätt skapa kontakt med skygga katter

Calori älskar snöret som en volontär retsamt slänger med.



Jag ska ha det!




















Jag vet inte riktigt varför...

 ...men jag måste fånga det!

Där är du ju lilla snöre....nu är du strax mitt!













Men bakom filten gömmer sig någon som också vill kasta sig in i leken.

 Wrrroooooaaaooowwwww!

Nej du lilla snöre...du är mitt... bara mitt!
 Kom till Cabrini...

Nu har jag dig allt!
Nu är du fast.... eller ... nehej.....

Hej då lilla snöre, vi ses snart igen!
Värst vad han går på, var det inte mitt snöre först???

Calori och Cabrini kan du träffa på Katthemmet ikväll, söndag kl 18 -20.
Vi har alltid öppet för besök sön, mån, ons, fred kl 18 - 20.
Välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar