måndag 12 december 2011

Svanslös men inte svarslös!

Lille Pelle Svanslös är som namnet antyder...

... svanslös.

Men hur går det Pelle, en katt utan svans?
 Hur det går? Jo tack det går alldeles utmärkt!

















 
Jag har kanske ingen svans, men jag har något bättre!
Jaså, vaddå ?


Jag har ju massor av charm! Räcker inte det?




















Jodå Pelle, vi håller med.
 Med din charm spelar en svans mer eller mindre absolut ingen roll! :-)

Idag är är sista dagen för att rösta på våra söta Lussekatter!
Spänningen är olidlig! :-)

2 kommentarer:

  1. Fröken Smilla Svanslös matte12 december, 2011 20:34

    Heja Pelle! Så som stolt ägare till en äkta svanslös (en manx) vet jag att det går utmärkt att framleva sitt liv som svanslös - du slipper bli trampad på svansen t ex!

    SvaraRadera
  2. Ja jag visste väl att det fanns fördelar säger Pelle...som tills nyligen faktiskt hade en svans, men den fick lov att amputeras. Charmen funkade i allafall för i går blev Pelle bokad! :-)

    SvaraRadera