måndag 14 november 2011

Tindra har hittat något spännande

Eftersom Tindra bor i Katthemmets kök har hon oanade möjligheter att spana in hemligheter....

...och idag kan hon inte låta bli att dela med sig. Kolla vilka coola näsdukar jag hittade!










På julmarknaden har jag hört att dom kommer att sälja dom och jag har även sett andra kul prylar med liknande motiv. Men säg inte att det är jag som har skvallrat, det skulle visst bli en överraskning....

Dags att anteckna datumet i kalendern redan nu alltså :-)
Välkommen på Öppet Hus med Julmarknad 4 december kl 13.00 - 16.00.

2 kommentarer:

  1. 'Julmarknadsgeneralskan'14 november, 2011 13:51

    Och inte bara fina näsdukar, Tindra. Jag har hört att tomten kommer på besök en stund, massa julgodis blir det, loppis, korvgrillning, lotterier, pepparkakor och glögg, en liten auktion ska det bli med fantastiskt bra julklappstips, Agria kommer och pratar försäkring och så får man lära känna Perssons foderbud. Plus att det blir en del oväntat också. Vi kan ju inte avslöja allt ännu, eller hur Tindra?

    SvaraRadera
  2. Linda (volontär)14 november, 2011 21:16

    Cat Sparrow minsann! :)

    SvaraRadera