måndag 11 juli 2011

Kotte i nöd

Kotte har just kommit ut från karantän, och nu har han upptäckt något fasansfullt!

 Håll i er nu, min matskål är inte bara tom, den är upp och ned!

Och jag är jättehungrig!















Hjälp, ni har ju glömt att ge mig maaaaat!














Du Kotte, det kan inte vara så att du fick din frukost i karantän i morse?








I morse? Det tror jag verkligen inte att jag minns!

Vill du stödja Katthemmets verksamhet? 
Skicka ett sms med texten Katthem 50 till 72970, så skänker du motsvarande belopp.
Tack för din gåva!
www.katthemmet.nu

2 kommentarer:

  1. *fniss*
    Vilken härlig serie bilder på "stackars" Kotte som inte fått nån mat ??!!

    SvaraRadera
  2. Ett så perfekt namn på honom - hans päls ser ju verkligen "kottig" ut! Och vilka intensiva ögon...

    Tass från sr. Carina, klosterkatternas matte.

    SvaraRadera