måndag 27 juni 2011

Karissa fixar frisyren

Karissa är en dam med tjusig hårman men....

... hon tycker inte att Katthemmets frisersalong riktigt håller måttet.
Herregud, jag ser ju ut som en pälsmössa med öron!


Men kolla här! En rejäl regnskur...





Sätter jag mig närmare fönstret får jag nog en gratisdusch....
Så där ja, nu putsar vi lite...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och sen sveper jag lite snyggt med svansen så den blir fönad i vinden.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Perfekt! Äntligen känner man sig lite presentabel igen. Man måste ju tänka på
utseendet när man ska charma blivande hussar och mattar!
 
Här hittar du Katthemmets officiella Facebooksida
Gilla oss gärna! :-)

1 kommentar:

  1. Tjusigt tjejen!
    Du blev jättefin efter att ha tagit saken i egna tassar!
    Regnvatten är ju jättebra för håret/pälsen... DET vet väl ALLA ;-)

    =^.^=

    Nosgos

    SvaraRadera