söndag 20 mars 2011

Zorro går på visning

Zorro kommer från Västerljungs katthem, och nu har han hamnat i storstaden. Här har han förstått att ett populärt söndagsnöje är att gå på lägenhetsvisning och han vill inte vara sämre.

Jaha, själv bor man ju i en enkel bur utan fönster, med bara en låda.
Kanske finns det något ståndsmässigare boende för en distingerad herre som jag?


Å herregud, finns det så här små lyor också, ingenting för mig! Inte för att jag är snobb, men jag är ju en tjusig herre med vitt bröst och vita tår på tassarna, inte kan jag bo så här!

Den här buren verkar ljus, med öppen planlösning och fin utsikt, men det bor visst någon där redan.

Den här lilla villan kanske?














Men gud så trång, kallar dom det villa? Den kan på sin höjd duga som sommarstuga!!

Aha, now we´re talking! Stort och luftigt, tre lådor och exklusiva inredningdetaljer, ja klösmöbler alltså, det här vore nog något för mig!


Men där utanför katthemmet då?



















Kanske finns det något ännu bättre där?













Jag tror jag ger upp letandet efter en bättre bur och satsar på att det kommer någon snäll matte eller husse och erbjuder mig ett finfint boende hemma hos sig i stället!

Har du aktier? Visste du att du kan skänka utdelningen skattefritt till Katthemmet?
Läs mer under "Stöd oss" : http://www.katthemmet.nu/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar