måndag 15 november 2010

Marula Poppins piggnar till

Hej igen, Marula här...


... vi har inte setts på ett tag för jag har varit rejält krasslig.  Så här hängig var jag .... minst! 
Akutmatte ficka åka till sjukhuset med mig för jag hade hög feber.


Jag blev visst lite mager på kuppen tror jag..... men att jag är lite suddig också...det är faktiskt fotografens fel.











Nu är jag i allfall pigg igen, och busar som vanligt med kompisarna Papeda och Sweetie. Och jag har blivit en långbent skönhet sägs det!

Fast jag undrar om jag inte ska låtsas att jag blir lite sjuk igen för den där medicinen jag fick smakade lever och den var jättegod... ;-)






Marula Poppins blir bokningbar tidigast vid 12 veckors ålder (men troligen något senare då hon behöver äta upp sig lite efter sjukdomen), då hon kommer upp på hemsidan.

Kan du tänka dig att ställa upp som akuthem?
Läs mer under "Hjälp Oss" på vår hemsida: http://www.katthemmet.nu/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar