tisdag 27 juli 2010

Krakel kalkylerar

   Krakel är en katt med sinne för ekonomi, och hon har räknat lite...


Jo jag ligger här och funderar på att här på katthemmet kostar ju alla katter lika mycket...


..så räknat per kilo är jag faktiskt ett fynd!





Ta lilla Alli här till exempel, otroligt lite katt för pengarna! Fast så där såg förstås jag också ut när jag var liten.....hm... jag kanske tänkte lite fel där...



Ok, här har vi ett bättre exempel, Indira, min burkompis. Hon är visserligen en hyfsad affär men....


...om ni vill ha riktig valuta för pengarna ska ni välja mig!
 (Men ni får skynda er på för personalen här på katthemmet har fått för sig att jag ska banta! Fnys!)









Vill du stödja Katthemmets verksamhet? Vårt Plusgironummer är 900179-3.
Och alla katterna söker ett alldeles eget hem!