lördag 7 januari 2012

Finley rapporterar från Husdjursmässan

Finley och hans syster Faye representerar Stockholms Katthem på årets Husdjursmässa.

Ja, fast vi tog med oss några trevliga volontärer också att visa upp! Vi passar på att tacka för att dom vill följa med!

Och besökarna verkar väldigt intresserade, särskilt den mindre modellen.












Om småttingarna svarar på en massa frågor om Katthemmet får dom en röd jätteboll på en pinne har jag listat ut.










Här är visst en som har lyckats.

Och en till, han såg rätt nöjd ut!
Svaren finns på en tavla på väggen som verkar leva sitt eget liv, så dom läser på vill jag lova!

Dom vill väl vinna något fint pris misstänker jag.













Annars händer väl inte så mycket här egentligen eller vad säger du syrran?

Jo men det kommer ju en massa småmänniskor och leker med oss! Det är ju jättekul!










Och så måste du berätta om den där konstiga katten med långa öron! Ibland tror man ju inte sina ögon!

Ja jag hoppas verkligen att katterna på Katthemmet, dit vi flyttar på söndag kväll, inte ser ut så!

Over and out från Husdjursmässan då!
Vi kanske ses på mässan idag eller i morgon, eller på Katthemmet?

...Jo och en sak till! Jag har ju en hälsning till Wikki!
Vi vill tacka så hemskt mycket för att Tasseriet T5 går till Katthemmet!

Husdjursmässan pågår till och med söndag 8/1 kl 17.00. Vi finns i monter C:04.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar