måndag 10 januari 2011

Återvändarna Keane och Valeri

Ibland kommer tyvärr katter tillbaka till katthemmet eftersom dom av olika skäl inte kan bo kvar hos sina hussar och mattar. Dom blir sällan särskilt glada...

Hur hamnade vi här? Det här stället känns lite läskigt men bekant på något sätt.
Tur att vi har varandra i allfall..

Jag går och rekar lite....















Gå inte för långt Valeri, jag vill inte vara ensam här!

Oroa dig inte Keane, jag ska bara kolla runt lite.

Ok, jag väntar här så länge...

Nu vet jag Keane! Det var ju här vi bodde i somras, fast då bodde vi i köket. Det är nog ingen fara.

















































                       Jaha vilken tur!
Då får vi väl bo här igen ett tag och hoppas att det kommer någon annan husse eller matte som faller för vår charm så vi får åka till ett nytt hem snart! :-)

Vill du stödja katthemmets verksamhet? Köp vår kalender!
Vi har fortfarande ett lager kvar av vår fina kalender för 2011.
Beställ den på vår hemsida: http://www.katthemmet.nu/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar