lördag 16 oktober 2010

Marula Poppins i högform

Hej det är jag igen, Marula Poppins ni vet...

                        
Jag är på upptäcktsfärd, akutmatte har inte slängt mig i papperskorgen..... än...hihi..


Jag tänkte berätta lite om vad jag gör på dagarna. Jagar en mus till exempel!












Så här... först spanar jag.....










...sen hugger jag den! 


Det hade varit ännu roligare om mössen sprang lite så jag fick jaga dom förstås....




.....men den här sortens möss med fjädrar i baken verkar inte kunna det, och inte kan dom flyga heller?  


                         
Sen kan jag förstås leka med alla leksaker som finns här, men en del är liksom lite stora för mig.











                                           
                                                 Så då får jag väl hitta på något annat...


Träna lite kossackdans till exempel. Tjingeling, vi syns snart igen!

Marula Poppins är tidigast bokningsbar vid 12 veckors ålder, då hon kommer upp på Katthemmets hemsida.

 
Vill du stödja Katthemmets verksamhet?
Bli fadder! Läs mer under "Hjälp Oss" på:

1 kommentar:

  1. Lilla Marula Poppins! Vad söt du är! Snart har du vuxit i leksakerna! Det vet jag!

    SvaraRadera