lördag 30 oktober 2010

Marula Poppins får sällskap

Hej igen Marula Poppins här. Nu har dom dryga "tonåringarna" äntligen flyttat ut, men vet ni vad som hände då?

Det flyttade in två riktiga busfrön som jag måste brottas och leka med hela dagarna. Det är Papeda som ligger alldeles bakom mig här...
..  och otroligt busiga Sweetie som kikar fram ur prasseltunneln. Akutmatte säger att hon är värre än jag, vad hon nu menar med det...?











Så ni förstår ju själva att jag har fullt upp, men snart ska ni få träffa mina nya kompisar lite mer. Nu måste jag iväg igen och se vad dom hittar på, vi ses snart!




Kattungarna blir tidigast bokningsbara vid 12 veckors ålder då dom kommer upp på vår hemsida.
Vill du stödja Katthemmets verksamhet? Kan du tänka dig att ställa upp som akuthem?
Läs mer under "Hjälp Oss" på vår hemsida: http://www.katthemmet.nu/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar