onsdag 28 januari 2015

Vilde Ville vill också vara med!

Vilde Ville är en söt liten kille (med betoning på liten) som föddes i ett stall utanför Uppsala. Han kom till Katthemmet med två kompisar från samma ställe, två betydligt större kompisar, Connie Klös och Sonny Panter.
Nu är det dags att hitta ett hem, och Connie och Ville ska fotograferas. Men inte är det lätt att vara lille Ville när man ska konkurrera med Connie om uppmärksamheten...
 
 
 
Så där ja, tack Connie, då var det Villes tur!
 
 
Men är du säker på att jag kom med ordentligt nu då?
 
 
Ja då Connie, du kom med! Men det blir lite svårt att plåta Ville...
 
 
...om du ska ha dina tassar just där. Han ser lite tillklämd ut...
 
Men alltså Ville och Ville, ska det vara så viktigt, är det inte bättre att du plåtar mig?
 
 Jag har massor av bilder på dig Connie, flytta dig, nu syns ju inte Ville alls!
 
 
Stopp Connie!
Jag menade inte att du ska sätta dig på Ville, kan du inte bara gå ur bild helt och hållet?
 
 
 
Hur gick det Ville, var tog du vägen?

Jag är ju här, bakom Connies feta rumpa! Hihi....
 
 
Äntligen fick vi till det Ville, bilden blev jättefin till slut!



 

2 kommentarer: