torsdag 6 juni 2013

Milanto på viktigt uppdrag

 
Årsmötet valde ny styrelse i mars och nu tycker katterna på Katthemmet att det är hög tid att kolla att den gör ett bra jobb.
 
 
 Utskickad på hemligt uppdrag är därför lille Milanto som bor i akuthemmet där det hölls styrelsemöte idag.
 
 
Ja, jag spionerade minsann på tvåbeningarna jag!
 
 
Jag smög omkring på bordet...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
...och jag tror inte att nån av dom....
 
 
 
....såg mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag kollade förstås in  alla viktiga papper men dom verkade inte handla om mat eller leksaker eller andra viktiga saker. Och dom pratade mest om kostnader och intäkter och nya lokalen och sånt. 
 
Åh nej.... upptäckt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja sen kunde jag ju inte höra vad dom sa, men jag kunde kika genom fönstret.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Och då verkade dom ha fått ordning på prioriteringarna och fattat att det där med mat faktiskt är viktigt! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Jag vet ju inte riktigt vad en styrelse ska göra förstås, men om dom ska fika och äta lunch, och prata rätt mycket om katter och ha ganska trevligt, då gör dom nog ett bra jobb tror jag.
Dom får godkänt!
 
 
Mission completed, over and mjao!
 
 
Nu är det ju långt till nästa årsmöte när styrelsen väljs, men är man medlem och intresserad av att engagera sig i styrelsen kan man alltid kontakta valberedningen på valberedning@katthemmet.nu.
Vill man stödja Katthemmet genom att bli medlem kan man göra det här.
 
Milanto blir bokningsbar tidigast vid 12 veckors ålder då han kommer upp på vår hemsida.
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Åh, vad fin han är :-)

    //Lena

    SvaraRadera
  2. Fnissjam!
    Bra jobbat Milanto! Det där skötte du strålande!

    SvaraRadera