fredag 24 februari 2012

Mizuna vill göra gott intryck

Mizuna bor i ett akuthem och väntar på att det ska komma tilltänkta hussar och mattar och hälsa på. Då gäller det ju att göra gott intryck.

Hur tycker du jag ska göra?
Ja jag vet inte, du kanske kan träna på att hälsa lite fint?

Så här? Ja fast man brukar hälsa med höger.
Ja, men så här då? Mycket bättre, nu tar vi hela hälsningen.

Hej, jag heter Mizuna, får jag komma och bo hos dig?
Perfekt gumman, det kan nog ingen motstå!


Katthemmet behöver fler volontärer på dagtid. Har du möjlighet att hjälpa oss?

1 kommentar:

  1. Jättefint Mizuna! Du e så söt och fin så det dröjer nog inte länge innan någon tvåbent vill bekanta sig närmare med dig. Om jag inte varit sjuk nyss(opererad) och inte haft en ouppfostrad kattvalp här som bråkat och stressat med mig så hade du fått flytta in idag.

    SvaraRadera