lördag 24 september 2011

Kummin och .... Apelsin?

Lime och Kummin har just fått flytta hem till sin nya matte.

 Jättespännande!

Men lite läskigt också... 
Bäst att kolla in en reträttväg under badkaret...ifall att....

Du brorsan, det verkar lugnt. Det viktigaste har vår nya matte fixat i allfall.
Och myntaleksaker finns, det ser bättre och bättre ut.
Du Lime, kolla prasseltunneln.

 Matte har matchat färgen på den här kuliga bollen efter min svans!
 Man är imponerad...

Hm... din svans ja!













 Fast jag passar förstås överallt, som en riktig djungelkatt!

 Men vad tänkte matte på här? En apelsin, varför inte en lime?













Du Lime, kolla bakom mig... nu vet jag vad vi ska klättra i i natt hihihi...

Vet du Kummin, det här känns jättebra! Jag tror vi kommer att trivas!








Men kom igen nu brorsan, här finns ju möss att jaga!

I högerspalten under "Koriander och hans fyra syskon" kan du se bilder på Lime och Kummin när dom var små.

Våra bokningsbara katter hittar du på: http://www.katthemmet.nu/

1 kommentar: