lördag 18 juni 2011

Lennon har det körigt

Hej, Lennon här! Jag gillar namnet, tack till er som döpte mig!

Om jag ser lite sammanbiten ut är det för att jag har massor att göra.

Jag måste ju till exempel sköta katthemmet, så idag höll jag styrelsemöte här hemma.
Akutmatte och dom andra tvåbeningarna i styrelsen trodde nog att det var dom som bestämde... Hahaha.... löjligt!
Sen måste jag ju kolla så att väggarna är stadiga...

Jag har syskon också som hjälper till ibland. Syrran McCartney brukar vakta träskorna till exempel.
Egentligen borde jag kanske presentera alla oss fyra syskon för snart är vi bokningsbara.




















Den andra syrran Starr (uttalas som i Ringo) är väldigt lik mig... jättesöt alltså! 
Den som redan har gissat att min  busiga brorsa heter Harrison vinner tyvärr inget pris...
 Vill du se mer av mig och mina syskon ska du hålla utkik på Katthemmets hemsida.
Nu måste jag nog krypa in och vila lite. Man blir ju lite trött av så här mycket ansvar! 

Läs om kattungarnas mamma, Penny Lanes, dramatiska räddning från ett misärhem i Tyresö här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar